40 grader till sommarens värsta oväder

Hola!
I helgen har de varit ff hos mig, såå då har Jens varit och gjort mig sällskap. Mysigt :) Imorgon fyller han år också, och jag har itt köpt nå :/ Fast imorgon ska jag med Amanda på stan, då ska jag försöka inhandla lite grejs.
Ikv har jag varit med Veronica. Vi har varit ute och cyklat och så. Sen bidde jag hungrig, så jag köpte mig en barnbox på frasses ;) Smaskens!
Ja idag har de varit 40 grader i solen. Men nu helt plötsligt så vände de och blev världens oväder - åska, regt och typ storm. Haha, lite kul ändå ;) Ska snart till Maggan och Åke och käka blåbärspaj, då följer även Veronica med. Sen blire nog att dra en chill, för imorgon väntar jobbet...... Fan!
Pusshejjjjjjjjjjjjjjjjleverpastej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0