drar till stugan idag

Godmorrn!
Igår bidde de icke nå bloggande, så jag tar en snabbis nu. Igår jobbade jag på som vanligt, och de sög som vanligt också. Efter jobbet duscha jag och käka frasse hambörgare och sen for jag till Jens, där blev jag till tio nästan. Då jag kom hem baka jag chokladbollar (försökte göra som A-Gs - mixa) till idag då alla ska bjuda på fika sista timmen (fika knytis), vi ska även spela lite kubb :)
Efter jobbet ska jag bara duscha, käka och packa sen far jag, Amanda och mamma till stugan (dom andra är redan där), de blir nog nice :) Men iaf så, jag kommer itt uppdatera nå förrän nästa vecka så, för jag kommer itt hem förrän på söndag. Men vi hörs när vi hörssssss.
Hugs! ♥




@ stugan


Bra blogg för dig som gillar R&B, house, hiphop, party och sån musik - http://lolasmusic.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0