goda nyheter

Igår fick jag och Emmsiii veta att vi får byta klass. Så redan idag har vi vår första dag med klass NV1A, de blir nog super. Dock är schemat något sämre, men de är itt mkt som skiljer. Fick också veta att de kommer att komma en nybörjargrupp i spanska, så nu har jag ett språk också. Men dock finns de itt med på schemat än, men de lär säkert bli då tyska nybörjargruppen har sina pass.
Iaf så drog jag till Jens på dirren efter skolan igår, sen var jag hos han till nio ungefär. Myspysigt.
Nä nu ska jag väl sitta och chilla här ett tag till, min buss går itt förrän 08.55 och jag börjar 09.40.
Puss! ♥


Fan va dåligt man såg, men iaf så äre här mitt nya schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0