jobb, bada - stek och cilleridill

Hallåja!
Idag har jag sutte inne i en buske nästan hela dagen på jobbet. De sög. Efter jobbet for jag till Gültza med jens. De var helt perfekt svalkande vatten, och helt perfekt sällskap också för den delen :) Vi tog och köpte oss en glass där också. Efter bad och lite stek så cyklade vi hem till varsitt. Hemma har jag itt alls gjort mkt, mest sutte vid datan. Nyss gjorde jag chokladbollar, för jag hade tänkt ta med mig till jobbet imorgon till rasterna ;) Men dom blev dock torra :( Men dom smakar gott iaf :)
I måndags då jag skrev att Josefine sku till turkland, jag var helt förvirrad och trodde de var onsdag då. Men iaf nu så, ha de bäst Korre-Korrelitooo bland turkarna! :D haha.
Nu ska jag chilla vidare, så ha de bra!
Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0