jobb och besök hos världens bästa syster&co

Godkväll!
Imorse tog de verkligen imot att fara till jobbet. Jag trodde de bara sku bli lättare och lättare ju längre man jobbat, men de blir bara svårare och svårare. Iaf så har jag bara ränsar mellan plattor och suttit i en jävla buske hela dagen. Fyfan.
Efter jobbet for jag som vanligen hem på dirren och duschade. Efter middan tog jag hojjen till hertz till min syster&co. Sanna var som vanligt ute och ranta och Petter hade just somna, så jag var med syster ett tag tills Petter vaknade. Fast då drog han också ut. Senare kom ungarna in och myste vid tv:en :) Sen börja de smådugga ute, så jag drog hem då vid halv åtta typ. Väl hemma har jag bara sutte vid datan. Ska typ gå och lägga mig snart ;p haha. Nämen, är sjukt trött vafan. Men vi höres!
Kyss! ♥


Lite längtar jag väl dit, men jag stannar hellre hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0