pokerkväll

Tja!
Idag steg jag upp klockan elva (bra gjort Therese) och fixa mig. Sen kom Virre med moppen klockan ett, så då begav vi oss till stan. På stan fick jag en jävla massa köpt... Kommer itt ens ihåg allt, men de kanske kommer bilder på lite grejer sen om jag ids. Iaf så träffa vi på min mor så då blev jag bjuden på hamburgare. Sen drog jag och Veronica till henne, sen till mig, sen till henne, sen till coop, sen till lulsundet (och tog lite kort typ), sen till henne, sen ut, sen till henne. Maha, då vet ni ;) Iaf kom Emilia och Angelica förbi lite senare på pokerkväll. Och ja, nyss kom jag hem, och snart äre väl dags att dejta jon blund elr nå. Imorgon väntar mig en massa städning iaf.. -.- Bajs!
Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0