''Shit, de kommer nån!''

I fredags var de ju som sagt första dagen med den nya klassen (NV1A), de gick bra såklart. Hade bara två lektioner, så de var chill. På kvällen drog jag till hemmakväll och mötte Amanda. Där blev de att hyra 5 filmer och köpa godis och cola. Efter de begav vi oss till mig och såg på filmerna och så. Dock såg vi itt alla, och en av dom var riktigt läskig. Typ vid ett tiden så följde jag med Amanda en bit hem. Sen då jag sku cykla hem så blev jag så jävla rädd för min egen skugga som bara dök upp i skogen helt plöstligt så jag höll på att hoppa av cykeln ;D maha!
Idag (lördag) så sov jag till 16.00 då min syster kom och tvinga mig stiga upp, hehe. Då duscha jag iaf och så och fixa, sen kom Josse förbi och vi tog våra hojjar och begav oss mot Mimmi. Där blev de massa fjant med Mimmi, Elin och Josse. Drog förbi willy's en snabbis också, där blev de att köpa en cola. Lite senare drog vi på prommis genom stan typ, sen tbx till Mimmi och chilla.
Kom typ nyss hem. Så nu blire snart att sova typ. Eller ja, typ nu. Imorgon får jag se om jag drar till Överkalix eller om jag är med Jens..
G'natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0