skit dag - bra kväll

Hei!
Denna dag sög rejält - min data funka itt, de spöregna hela förmiddan, min mobil blev blöt och sluta funka, kom 45min försent till jobbet efter lunchen, mitt styre på cykeln låstnade, min pappa var helt dum i huvve, jag har gråtit i nästan en 1h, och sen just innan vi sku sluta jobbet så hörde vi alla ett jävla muller och sen såg vi att de var nåt som brann och explodera på andra sidan sjön. Så sista 10 minuterna blev de itt så mkt jobb ;)
Men dagen slutade iaf bra, och de är ju huvudsaken. Förutom att jag och pappa blev aldrig vänner innan han, Jonas och Casper drog till stugan.. Aja, min data funkar nu, min mobil har jag torkat så den funkar nu, mitt styre på cykeln sitter. Har bara jävligt ont i huvet nu, men de har jag haft i flera dagar nu :/ Kan ju bara säga att slyröjning är ingen hitt...
Ikv drog jag till Malin för jag var bjuden på middag där. Hennes första kille var där, dom har itt setts på typ 14år. Coolt att dom fortfarande har kontakt :) Iaf så var han jätte snäll osv.. Haha. Maten smaka gött den med. Lite senare kom Jenny och Martina, trevlans :) Martina är så förjävla söt, och hon blir bara större och större för varje gång man ser henne :')
Kom iaf hem vid nio tiden, och nu ska jag typ snart sova. Trött som fan, och igår somnade jag halv åtta ;D haha. Jobbet tar ju fan död på en, och den här dagen har itt varit så super bra heller, förutom kvällen då.
Aja, g'natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0