skoldag 2 snart

Jag svär om jag bara kan klara idag, ska jag ta mig i kragen och vara så glad.
För the botten är nådd.
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan men de börjar bli lite bättre nu min vän.
Om jag tappar fästet och trillar ner, ska jag klättra upp igen


Igår vare ju som sagt första skoldagen. Vi fick veta våra klasser och sen fick vi massa papper och så. Sen gick vi en liten runda i skolan för att lära oss hitta där. Men jag känner mig fortfarande lika lost där inne ;D Jag och Emma ska dock byta klass.
Efter skolan drog jag med Josse på stan. Köpte lite skolgrejer och en ny väska.
Nu snart bär de av till skoldag 2. Idag börjar vi lite smått med schemat också -.- Men vi får också våra datorer (y)
Kram! ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0