dö ung eller lev för evigt

Fredag:
Jobbet gick super. Trodde dagen sku gå mega segt, men den rulla på bra. Efter sista rasten så fika vi alla och alla kände sig helt tjocka efter de (maha) så vi tog en kubb match efter allt fika. De gick ju som de gick dock ;)
Efter middan for jag och mamma och hämta upp Siv och sen Amanda, sen bar de av till stugan. Vi kom fram vid åtta tiden kanske. Då tog jag och Amanda en prommis i regnet ner till bryggorna och så. Då vi kom tbx till stugan genomblöta och frusna passade de bra att se en film och bara chilla. Sen sov vi i husvagnen.


Fikaknytis på jobbet ;)

Lördag:
Bidde att grilla hamburgare. Sen drog jag och Amanda ut och körde fyrhjuling. Jag tycker de är lika kul varje gång att bara ta nån liten väg man aldrig varit på förr och se vart den leder, maha. Iaf kom vi upp nästan på ett berg typ och så, de var kuligt! :) Grannen min blev dock itt lika glad som vi, hehe. Sen drog vi ut med båten en sväng också. De var meningen att vi sku hoppa från båten och bada, men jag och Amanda frös som fan redan i båten så vi hoppa över de. Men dock min galne bror hoppa bara i utan att ens fundera typ :o Haha, fyfan!
På kvällen kom Ann-Sofie och Bengt och deras hund Viggo. Då blev de surströmings-/kräftfest, supergott med kräftor. Dock åt jag så mkt att jag mådde illa resten av kvällen.. Vi chilla lite vid elden, lekte med Viggo och Casper och så, sen chilla vi med en film, sen sov. Dock var de minus grader den natten, så jag frös hela jävla natten :(

Söndag:
På söndagen chillade vi hela dagen typ - sov till halv tre, såg tv, käka och drog hem. Dock var hemresan itt så kul - pappa somna vid ratten, så ja.. OMG! Iaf så hände de itt mkt mer, jag hann väcka han i sista sekund ;p
På kvällen drog jag till Jens, han och jag hade vår 7 måndagers dag tsm idag :') Helt ofattbart, men jag har så enormt mkt tur att jag har honom :) Iaf chillade vi hela kvällen med film och så, sen bidde de såklart att jag sov där.

Måndag:
Jag och Jens vakna tidigt. Gjorde då hamburgare till lunch (Erkheikki grillen, maha ;). Till middag blev de buritos, gottit! :) Tog senare en prommis till konsum och köpte godis och så :) Sen mys med godis och film, sen sovaaaaa.

Tisdag:
Idag har jag bara vare hos Jens och tagit de lugnt. Drog hem vid fyra tiden. Sen dess jag komme hem har jag hunne städa lite i mitt rum (damsugit, damtorkat - bara själva städningen kvar), käkat och så. Snart ska jag försöka göra klart, elr iaf göra lite till i mitt rum. Imorgon blire stan med Veronica, behövs verkligen. Nu ska jag gå och muta min bror att gå och köpta vindruvor och choklad, blev så jävla sugen på foundur (a) Får väl se hur snäll Jonas är på en skala 1-10 idag då ;) haha.
Puss! ♥



5 dagar kvar! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0