torsdag - måndag


Rixfm festival i Luleå.


Rixfm festival i Luleå.


Jahej!
Bilderna är från rixfm festivalen, blev tyvärr itt nå fler bilder. Iaf så var kvällen rätt tråkig, gick mest runt bara. Kom hem nån gång på natten, minns itt när, iaf för sent för de var jobbigt som fan att ta sig upp klockan sex för att dra till jobbet dan efter. Drog till Maggan och Åkes stuga efter jobbet iaf på fredan också. Där bidde de partiiiii för hela slanten. Jätte kul kväll vare, jag och några drog ut med båten sent också, mys :) Sen sov vi över där också.
På lördagen innan vi skulle dra hem tvinga Åke mig att övningsköra :o Haha, jag var så jävla nervös så jag höll på att börja grina fan ;D Jaja, de gick bättre än vad jag trodde de sku gå. Fick köra på tvåans växen t.o.m, men de där med att starta från stillastående hade jag lite problem med ;) Kul vare iaf, och kände mig sjukt stolt efteråt :D Sen for vi hem. Tog mig en snabbdusch och for sen till mormor och morfar på middag. Gott som vanligt. Min mormor är kung i köket ;) Efter de drog jag hem och fixa mig inför luleåkalaset. For sen och mötte Frida, så hitta vi en snodd cykel som vi då snodde igen och cyklade in till stan med. Dock var typ hjulen och sadeln helt lösa, så jag var som lite nervös på pakethållaren kan jag lova ;o Sen drog vi och träffa massa boys :) Kvällen var iaf jävla händelserik, fail och spännande. Haha, venne, men de var kul iaf :D Kom hem halv fyra, då däckade jag på dirren i sängen. På morgonen väckte min älskade pojkvän mig halv två och tyckte jag skulle vakna då :o Asså vafan, jag var ju som ganska trött då juuuuu. Haha, steg iaf upp så sötisen itt sku behöva vänta på mig så jävla länge. Elr ja, jag somnade om och steg upp nån gång mellan tre och fyra ;) Var sen ett tag med Petter och Sanna. Sen kom Jens hit, så då var jag med han :)))
Idag höll jag på att försova mig :o Men som tur var har jag en mamma som visste när jag sku upp, så hon kom och väckte mig, dock en halvtimma försent. Så jag fick skynda mig. Jobbet sög elefant snabel som vanligt. Vi sitter typ bara i jävla buskar och rensar bort skit. Man blir helt jävla cuttad juuu. Drog iaf med Amanda till Gültza efter jobbet och badade. Helskönt vare :) Har itt badat så mkt i sommar så :/ Sen solade vi på rätt länge också, höll nästan på att somna t.o.m ;D
Annars har de väl itt hänt så mkt mer sen sist. Ska försöka börja uppdatera bättre, men jag känner mig rätt slö med bloggen just nu och ni ursäktar. Men jag återkommer då jag ids iaf. Nu ska jag käka kladdkakan jag nyss bakade, mums :)
Pöss! ♥



Var aldrig så arg att du slutar älska!
För när ilskan försvinner så har du förlorat den du en gång älskade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0