hellre sårad av sanningen, än lycklig av lögnen

Tjabbelidabba!
Igår blev vi klara på dagiset :D Så idag började vi på ett äldreboende med att fixa de fint till dom där ute :) Har bara hunnit med en lång buske klart + att en hann vi itt klart med :o Huvva vad buskar tar lång tid och är långtråkigt, Iaf lite kul i slutet av dan :D + att dan gick ovanligt fort (y)
Har hunne få på mig en del färg bara på dom dagar jag hunne jobba. Haha, och nu har jag också kommit på varför jag alltid är blek på sommaren och varför jag trodde sommaren var över. 1 och 2, jag stiger ju förfan upp då solen försvunne typ, haha. Påtal om att sova så gick jag och la mig klockan sju igår ;D Haha, fyfan vad trött jag var. Men vaknade typ ändå varje timme till klockan elva, och varje gång trodde jag de var morgon ;D Skönt att få somna om då ;)
Efter jobbet hade jag lust att dra och bada, men de blev itt så. Ist drog jag hem och började städa på dirren för idag kommer resten av familjen hem. Dock råka jag stöka till de på dirren ;D Men de orkar jag itt bry mig om nu, dom kommer ju ändå snart så.
Imorgon blire rixfm festival, längtar :D
Pussis! ♥

   
Idag hatade jag verkligen allt jävla gräs som växer där de itt ska växa!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nä har du kommit på de? Duktig flicka : ).

2009-07-29 @ 22:10:29
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0