sovdags kanske

ibland kan man vara allt bra uttråkad,
känna sig allt bra ensam,
känna sig allt bra förvirrad,
känna sig allt bra pissnödig,
känna att man vill tillbaka med tiden, (kollar just nu på film från då jag var liten)
känna sig allt bra trött men på samma gång pigg som jag vet itt vad.
och de suger allt bra hårt att vara själv ibland...

äh, ska kolla lite till på filmen och sen dejta jonblun tror jag själv i mörkret.
imorgon kommer massa släkt från söderhamn upp till vår stuga btw.
kul på fredag då jag också kommer dit, sjukt länge sen jag träffa dom, och speciellt marie min kusse.

imorgon? vettefan vad som händer, call me om du vill hitta på nå.
ska iaf sova länge som fan och sen ta en fett lång dusch, de behövs.

GODNATT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0