stugan nästa efter en underbar vecka hemma själv

Tjahej!
Sen dess jag blev ensam hemma har jag bara umgåtts med min underbara pojkvän. Igår så firade vi att vi hade varit tsm i 6 månader med att gå på bio. Vi såg på the proposal och den var faktiskt riktigt bra :)
Inatt skulle vi vaka, så vi satt igång en massa barnfilmer (coola som vi är ;) och bakade en chokladbollssmet. Men vid åtta tiden decka Jens, så sen dess har jag bara städat ihop här i huset och packat mina grejer till stugan, för idag bär de av till stugan klockan 15.50 :) Kommer bli helt suveränt skoj trorja, för de är massa släkt där nu och på lördag är de byafest och på söndag äre fisketävling :D hihi. Massa bilder från de kommer då jag kommit hem när de nu blir :)
Nu ska jag kolla på barnen på saltkråkan och sen ska jag väcka Jens ;) hehohi.
Hugs! ♥


r.i.p Tordh Wester 09-07-15 :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0