bilder från förra helgen

Tjohej!
(Förra veckan) Kom till stugan med bussen på fredagen. På lördagen var de gullöfest (byafesten), och den blev bäst evaaaaah asså :D Helt jävla sjukt härligt folk de finns där och alla var ju rätt go i huvve också ;) Kul som satan hade vi då alla iaf :D På söndag var de fisketävling. Alla kom lite småbakis typ ;D Iaf massa priser och grejs :) Jonas var påväg att få en megastor gädda, men den släppte just då vi sku ta upp den för den rymdes itt i håven, haha ;D
Kom hem på onsdan, skönt som fan kan jag lova er alla. Var jävligt less på att vara i stugan med andra ord ;p For iaf typ på dirren till Jens :) Där har jag varit ända fram till idag då jag begav mig hem :)
Imorgon äre min sista sovmorgon, sen börjar jag jobba :( Sen blire tre veckors hårt jobb, sen äre en vecka till sommarlov, jippi -.- haha. Nämen, skönt med massa pengar iaf, även om vi itt tjänar nå bra och jag itt kommer få mina pengar förrän i september, menmen.
Nu kommer iaf lite bilder från byafesten, fisketävlingen och så i stugan :)


Gullöfesten - Micke, Bojan, Ingvar och Marie :)


Gullöfesten - Petter och Sanna :)


Gullöfesten - Anders, Jenny, Ivans fru (?) och Siv :)


Gullöfesten - Anders och Jenny :)


Gullöfesten - Ivans fru (?), Siv och mamma :)


Gullöfesten - Söte Petter :)


Gullöfesten - Lite släkt hos oss :)


Gullöfesten - På kvällen, de var bara vi starka unga som var kvar, även om de var några äldre kvar som tydligen trodde dom var unga än ;) Därbland min pappa :s haha


Gullöfesten - Jävla massa mys, sång och kul runt elden :D


Gullöfesten - Min syster var gode gla i huvve, men fan va kul de var ändå ;D


Gullöfesten - Haha, de blev mkt sång om vår lagordslänga också ''Vi har europas längsta lagordslänga...'' Och han med gitarren på bilden hade bara två önskningar och den ena var att få en natt med Jill Johsson, och den andra var en natt i europas längsta lagordslänga, alltså tydligen vår ;D


Gullöfesten - Marie, Micke och Malin :)


Gullöfesten - De hann bli ljust ute igen, så pappa dom sig tydligen tillfället i akt och tog sig en svängom ;D


Fisketävlingen - Sanna fiskar :)


Fisketävlingen - Malin och Petter :)


Fisketävlingen - Patrik, Sara trorja och Bengt :)


Fisketävlingen - Sanna ville visa att hon också kunde dra upp båten, dock lyckdes fjärtungen itt ;)


Jag och Jonas brände ett gammalt ekorrbo ;p


Blommor är väl ändå likamed sommar :) Även om jag typ tappat sommarkänslan :/

Ja de var väl allt för tillfället :)
Jag återkommer, PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0