en vecka kvar

Tja!
Idag steg jag upp vid tre tiden (a) Skönt som satan att få sova ut lite :) Även om jag blev väckt vid sju tiden av mamma -.- Och några ggr till efter de av pappa, men somnade ändå om så ;p Då jag steg upp gick jag och duscha och sen fixa mig och så :) Sen kom Malin hit och käka midda med oss och så :) Lite senare kom Marcus förbi och sa grattis till Jonas, och sen kom några till och fika och gratta Jonas. Men sen smet jag iväg till Jens ist :) Mys kvällen lång :')
Imorgon blire att dra till ikea vid nio tiden, så jag måste stiga upp helt tidigt -.- Bajs på de! Fast ändå bra att jag äntligen får nå jävla möbler till mitt rum (y) Då äre bara nya tapeter som fattas sen ;) Iaf blire väl att gå och sova snart för att orka upp imorgon ;)
Kram! ♥


Liten börjar bli stor :( (Jonas då han var kanske 3 år elr nå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0