galen kväll - kuligt

Hallåjsan!
Idag fick vi veta en massa betyg på prov och shit. Dock itt nå att skryta om, förutom att jag blev nöjd över so inlämningen :) På svenskan såg vi på ''she's the man'', typ bra film ändå :) Och på so'n hade jag min redovisning av mitt arbete ;p Annars rullade väl dagen bara på. De börjar bli rätt lugnt nu mot slutet :)
Efter middan cyklade jag till björx och var med Amanda och Jens och spelade tennis. Kuligt värre! Fast jag fick väl mest bara vara bollkalle :( Haha, närå :) Sen drog Jens hem och då drog jag med Amanda och Amalia till stranden och kolla på då dom bada ;) Haha, helt galet!
Men nu har jag förbannat ont i ryggen från de vi spelade tennis :( Men ska iaf fortsätta käka på min underbart goa hallonsorbet och börja plugga inför hk provet som är imorgon, och jag har itt ens börjat läsa igenom skiten :s Som vanligt då...
Ha de bra! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0