lördag och söndag

Tjooo!
lördag/nationaldagen blev jag uppkörd ur sängen 08.15 -.- Sen drog vi till Haparanda på ikea och candy world :) De blev lite möbler och så köpt då (y) Just nu är mitt rum typ... tomt :o haha. Sedan på kvällen drog jag till Jens där vi kollade på the grudge 3 och så. Blev även att sova över där, mysigt :)
Då vi vaknade på söndag regnade och haglade de som FAN! Skitväder :( Iaf så har vi bara tagit de lugnt och så hela dagen :) Drog hem vid åtta tiden, då drog jag och hämtade ut mina kläder som jag hade beställt :) Men nu måste jag plugga till mitt muntliga (om)prov som jag har på morgonen -.- ORKAR INTE! Jaja, sista rycket nu, sen äre itt nå mer plugg på flera veckor :D Skönt de iaf :) Ska väl första plugga lite nu dårå iaf :(
Kiss-piss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0