reflektionsdag och stan

Hejsansvejsanpådejsan!
Idag drog jag till skolan tidigare för att fixa om litteraturhistorian i svenskan. Fick då g+, och nu har jag vg i svenska :D hihi. Iaf började vi klockan 10.00. Då snackade vi bara lite, sen drog vi ut och städa på baksidan av skolan :o haha. Sen städa vi ur våra skåp bara och shit.
Efter skolan drog jag med Elin och Josefine på staden. Blev itt att köpa nå spec där, bara nå småtjafs ;)
Nu är pappa snaaart klar med att montera upp alla mina möbler och så :) Nicebajs. Är själv hemma med pappa nu också, och jag håller på att hungra ihjäl :( Han är så seeeg -.- Jaja, mat snart förhoppningsvis... Sen blire att packa inför morgondagen då fucking 9a beger sig till Niemisel. Tror de kommer bli feting jävla kul :D Min klass är så sjukt härlig :) Aldrig en tråkig stund med den kan jag ju säga ;D Kommer sakna alla sjukt mkt sen då vi splittras :( Kommer seriöst börja gråta på avslutningen på fredag :o Usch! :( Jaja, ''sudda, sudda bort din sura min'' ;)
Kjamis!

Uppdatering:
Orkade itt skaffa nå nytt inlägg. Men iaf så tänkte jag bara säga.. Ehm, egentligen itt nå ;D Har bara sjukt tråkigt här, och mina ben och fötter håller på att frysa sönder :( Har iaf hunne vara ut med Casper två ggr idag, bra gjort av mig (y) haha. Typ sällan ute med han ;D Men pappa hade så damp -.- Pappa var cokså så seg så de blev aldrig att dra och handla mat till imorgon ikv, vi ska tydligen göre imorgon ist. Så imorgon har jag fucking jävla fullt upp. Först äre skattjakt, sen ska niorna träna in sin avslutningslåt, sen ska jag med mami på stan, sen ska vi och handla, sen ska jag packa och seeeen 16.30 drar fucking 9a till Niemisel. Typ stress :o Jaja, klarar de väl ;p
Blev sjukt sugen på att baka nå nu (a) Men jag orkar itt ;p Klockan är typ ändå för mkt för att sätta igång med att baka :) Ska typ duscha av mig nu lite snabbt, sen sova :) Snaaart asså! haha.
Hejs sötnosar! ♥

Uppdatering:
Äh, vafan lipar jag för? De har ju itt hänt nå, så ryck upp förfan.
Typ sämst humör just nu. Egentligen itt för nå, men så äre ju också ibland...
Skulle behöva nån att krama om just nu trorja..
Nu blire duschen, sen den sköna.
Godnatt kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0