stugan nästa

Nåtjena!
Asså nu äre så att jag typ har råkat vända på dygnet. Somnar itt förrän vid tre tiden på natten, och sen vaknar jag itt förrän vid fyra på dagen. Man hinner liksom itt göra nå på dagarna då :/ Fast de blir nog ändring på de nu då jag drar till stugan imorgon. För där får man typ aldrig sova ut, för Jonas drar alltid upp mig ur sängen då ;p
Iaf så idag steg jag upp vid fyra tiden (såklart) och satte igång att städa upp i mitt rum de värsta. På kvällen kom Jens hit. Vi hann med att spilla te, vara ute på prommis, leka i lekparken i parken, träffa Josse och va med henne ett tag och vara inne och mysa :D Dagen har iaf vare nicebajs :) Har hunne med att baka scones också, de var smaskens ;)
Imorgon ska jag på stan och köpa en bikini underdel med Angelica. Sen drar jag och mamma till stugan :D:D:D Längtar som en barnunge (a) haha. Kul, kul, kul i stugan kommer de bli :D Alltså kommer jag itt blogga nå förrän då jag kommer hem, när de nu blir :) Men jag hör av mig senare då iaf.
Ha de bra tills vidare alla! ♥


På denna strand blire att vara mkt på i veckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0