stan och mys

Tja!
Imorse (som alla andra tisdagar) började vi med mentorstid. Snackade typ lite om niornas avslutningsfest och Niemisel bara.
Sen var de hk vilket betydde prov och redovisning. Vi gjorde provet, och jag klarade de ;) Men sen då vi skulle ha redovisningar så hade min senile lärare såklart glömt bort de, så eftersom att de var sista hk lektionen ever i grundskolan fick vi städa igenom alla köken och sen göra marängsvich (?). Gött säger jag bara!
På so lektionen satt jag bara och chilla järnet. För de var bara redovisningar och jag gjorde ju bort min igår :)
Haha, på spv satt jag och läste sagor på engelska ;) Alltså riktiga jävla barnsagor ;D För jag hade glömt min skåpnyckel så jag fick itt upp mitt skåp där min bok var, så jag blev tvungen att läsa den där skiten ist ;p
Egentligen var de en lång so lektion efter spv, men eftersom att alla hade hunne redovisa sin skit så fick vi skita i den lektionen. Med andra ord, vi slutade ett :D Skönt som satan!
Fast då jag kom hem satt jag ändå bara och tråka sönder i väntan på att Amanda skulle sluta. Men vid tre tiden cyklade jag in till stan och mötte henne iaf :) Jga köpte ett par brillz och en tunika typ, kanske ska ha den på skolavslutningen om jag itt hittar nå annat ;p
Då jag kom hem slängde jag bara i mig nå käk och slängde in alla mina kläder som låg överallt på mitt golv in i förrådet. Sedan kom Jens hit :) Vi chilla järnet typ.. och så! :)
Nu sitter jag här i min ensamhet och har itt nåååå jävla plugg :D Elr asså jag har en grej i spv, fast de har kanske min lärare glömt (a) Hoppas de, för jag kommer aldrig hinna med de iaf! Jaja, ska softa nu ;)
Kjamis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0