they tried to make me go to rehab, I said no!

Tjenixen!
Idag var de elevensval hela dagen på skolan, vilket betydde att jag hade hk hela dagen (a) Iaf gjorde vi pinnbröd, pinnspätt, potatis i folje och äpplen i folje. Efter vi var klar med de cyklade vi till ormberget och grillade allt. De blev typ dock itt ens gott ;p Efter de fick vi en lång rast så vi drgo förbi lulsundet och kände på vattnet, efter de snacka itt M om nå annat än att hon ville bada.. typ ;) haha. Men iaf så drog vi till parken sen och var sociala med E och E sen. Sedan var de bara tbx till skolan och städa köken... igen. Gjorde de fan igår, så jag blev typ suriiiiiis! Haha, men J är så smartis så hon kom på att vi kunde få baka chokladbollar ist ;) Så jag, M, J och F gjorde chokladbollar för alla grupper - 30 chokladbollar.
Då vi slutade drog jag och Korrelito till hennes farmor och farfar och fikade :) hihi! Sen ikv har vi bakat till imorgon på hennes sweet sixteen. Så imorgon kväll är jag bjuden på fika hos henne :') haha. Men vet ni vad? Haha, jag ska ge henne en natt på psyket i födelsedagspresent kom jag fram till ikv ;) Mahaha! Josefine är en knasig litet busfrö :D... som typ går på nå! :o haha.

(Vi pratar om att Josefine fyller år imorgon)
Maria (Js mamma): ''Vi väcker dig klockan sex imorgon.''
Josefine: ''Klockan sex ska vi ha sex!''
Chrille (Js pappa ropar från vardagsrummet): ''Oooooooh!''
. . . . . . . . . .
Chrille: ''Dom gjorde mål!''

Haha, som vi garvade ;D Fast de var nog ingen som fatta poengen med de där iaf ;D Men iaf så hade vi ju som lite småkul ikv ;)
Idag har de iaf vare skitväder, typ regnat lite från och till och varit äckligt kallt ute :s Usch! Hoppas på bättre väder imorgon! :) Imorgon äre sista ''vanliga'' skoldagen! :D:D YEYEYE!!!
Ha de bäst snorungar! ♥

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0