första advent

tjabba!
helgen har spenderats hos min underbara pojke! <3
idag gick jag med virre på julskyltning. det sög riktigt rejält vill jag bara påstå, och kallt som fasiken var det också. så vi blev less och drog till coop och köpte glögg och godis ist och for till henne för att gotta oss med plugg. fast det blev mest sång och stoj. kul vare iaf! :D
och vill ni veta hur elak min mamma är? :o asså... hon har tragit av 50kr från mitt studiebidrag bara för att jag skolkade en jävla lektion förra veckan. helt sjukt! det var en dyr lektion vill jag påstå! så nu i veckan ska jag minsann passa mig, hehe!
då jag kom hem blev det mys med min lilla sötis petter och film (dennis, hihi) :)
nu äre snart dags för lilla trött jag att gå och sova. fan vad skönt. hehe, för att orka med morgondagen utan nån frånvaro skulle det nog sitta fint. jag börjar nämnligen 8.15 och slutar 17.00, helt sjukt att gå skola i 8h och 45min... rena rama självmordet. aja, på återsende!

(bilder kommer det mer av då jag fått en mobil som funkar. min har gått sönder så jag måste leva med en skitmobil nu med as dålig kamera. och min digital kamera orkar jag tyvärr itt gå runt med överallt. så ni får överleva med lite bildtom blogg tills vidare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0