godis, cola, film, lov osv... - man kan alltid önska

gårkvällen blev skojsig på ishallen med en underbar vän, josefine! :)
efter halva matchen hade josse träninga så jag drog in till stan och mötte upp jens där. därifrån tog vi oss hem till mig och tog det bara lugnt. :)
just nu sitter jag och chillar på svenskan. svenska lektionerna brukar ju itt vara så jobbiga som sagt.. hehe, fast ska nog börja göra om min argumenterande text snart till tal så slipper jag göra det hemma. efter denna lektion är det historia. då får vi veta prov betygen, men jag har redan fått veta att det itt gick så bra för mig.. *suck*
då jag slutar ska jag underhålla jens i en timma ungefär, sen blire att dra hem och göra spanska läxa (..för första ggn, hehe). sen får väl kvällen leda till det den gör. men jag känner typ bara för att ta en lugn kväll hemma själv. hade varit mys med nån film. aja, får se om jag kanske fixar en film... godis hade också varit underbart gott. men som sagt så har jag ju itt nå pengar... än. så det blir isf om mami (elr pappa som har gått och blivit snäll (?)) betalar.

önskning till kvällen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0