nobody can change me

jag har en känska av att kvällen kommer suga. jadå.
den kommer bestå av att börja läsa ur min engelska bok (kommer detta hända?), hjortronsylt med mjölk och godis, och typ tidigt i säng också som vanligt.
fick veta att jag har sjukt mkt att göra tills vecka 51. och då menar jag verkligen asjävlafanihelvete.... mkt. nu i veckan måste jag fixa ett argumenterande tal, läsa ut min engelska bok och fixa en redovisning på engelska om den till vecka 51, extremt stort kemi prov vecka 51 och ett stort spanska prov vecka 51 och en massa läxförhör och skit på det då. gud så jävla mkt jag längtar till julen då allt är över... iaf för stunden. sen har jag ju ett omprov i historia som jag måste göra, men när det blir får vi se, för det har jag fan itt tid med nu. kul liv, jodå jag vet.
just nu är jag som vädret ute, som vanligt. hoppas ni har det bättre.
adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0