and I hope everything's gonna be alright

And this is my brain. It's torturous analytical thoughts make me go insane.
And, this, is my brain
It's torturous analytical thoughts
Make me go insane
i fredags slutade det med en mysig sleepover hos josse. älskar er flickor! ♥
idag så ska jag och jens baka lussebullar. sen ska vi såklart fika resen av kvällen
typ, hehe. och om vi hinner och ids (vilket jag iaf itt kommer orka) så målar vi lite
i mitt rum också. sen tror jag nog att vi drar till han och sover. det är itt så mysigt
i mitt rum att vara just nu när jag håller på att göra om så.. aja, bara att vänta in
pojken som borde komma snart och sen sätta igång med bakningen. gr8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0