day 1

alltså jag tar aldrig kort på mig själv. minns itt ens sist jag gjorde det.
så det fick bli denna bajsbild på mig dårååååå, men var typ nöjd att
jag alls la upp nån bild, okej?! denna bild är iaf från i somras när jag
och virre var på hertsöträsk och käka, fota och busa på.
  1. jag är väldigt tyst när det är mkt folk omkring.
  2. jag älskar mina vänner och min pojke!
  3. jag tänker väldigt mkt.
  4. mitt humör är som en berg och dalbana.
  5. när jag är sur säger jag oftast för mkt och det blir fel, så jag håller oftast bara tyst för att inget ska bli värre.
  6. jag hatar verkligen att sova ensam, och har väldigt svårt för att vara ensam alls.
  7. jag är lite av en naturmänniska - jag gillar att vara i stugan, åka båt, köra moppe, köra skoter, åka slalom, gå i skogen osv.
  8. jag gillar att bara itt göra nånting, bara umgås liksom, se en film eller bara prata. men jag gillar också att hitta på spontana saker eller bara göra något som man sällan annars gör.
  9. jag är världens sämsta på att plugga, så jag vet itt riktigt vad jag gör på nv-programmet.
  10. jag har typ ett behov av att gråta lite då och då. har jag itt gjort det på ett tag kan jag helt plötsligt börja gråta av ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0