julafton

kan kanske börja med att säga god jul, eller kanske bara hoppas att alla hade det iaf.
min julafton har varit somså; vaknade upp med älsklingen tidigt och pussa han god jul
och hejdå → gick och la mig igen → duschade, fixa mig och så → malin och ungarna kom
→ öppnade julklapparna → inspekterade alla julklappar och lekte med ungarna → åt
julbord → gick ut ett tag med bror, syster och ungarna → åt apelsinris → såg på filmen
''upp'' → käka julskinkemacka → malin och ungarna for - maggan och åke kom.
och nu ligger jag alltså här helt slut och mätt. i julklapp fick jag av mamma och pappa
en ipod, massor med kläder och 600kr. av jonas fick jag choklad. av malin fick jag
presentkort på parelle. av maggan och åke fick jag 100kr. av mormor och morfar fick jag
300kr. av jens föräldrar fick jag choklad. och slutligen av min älskling fick jag ett presentkort
på make up store. jag är glad och nöjd!
nu laddar vi om inför nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0