..och det slår mig idag att den där tjejen var jag

jobbig dag. har varit i skolan och gått på stan hur länge som hellst. mår bajs men
jag krigar emot. men krafterna tog slut så jag drog hem för att vila upp mig inför
kvällen. haha, nog för att vi bara ska ta det lugnt och se på idol ikv, men jag är
fan död... usch vad jag hatar att vara sjuk :( och jag klarar itt av att bara sitta
hemma och vänta på att jag ska bli frisk, så går runt och mår dåligt ist.
eeeeeeehja, iaf så blir det myskväll med flickorna ikv. hoppas minnah åker ut ikv!
jag vill se olle och jay i finalen!!!! yes, sen blire kanske spela lite spel och sånt kul.
aja, ska snart dra till sara nuråååååååå!
peace! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0