15-18 januari -10

tjenixen!
har varit sugen på att blogga länge nu. och nu när jag väl kan, har jag itt humöret uppe. tar det lite kort sen sist iaf.
fredag: hade en sjukt intensivt innebandypass på gympan (vi var bara tre stycken på varje lag utan byten, resten av klassen gjorde annat). jävligt kul var det iaf.
efter skolan drog jag till jens. vi basta och myste på, spela typ kort, såg film, gick på prommis, köpte cola och godis osv.
lördag: min och jens 1års dag! helt otroligt overkligt så fort tiden har gått. denna dag firades med att gå ut på middag och gå på bio. as mysig dag. sen kom vi hem sent och så.
söndag: idag var det meningen att jag skulle hem. men så blev det icket, för jag och pappa blev ovänner. så vi gjorde väl itt allt för mkt, tog det mest lugnt bara, spelade blockus (elr vad det nu hette) och så.
måndag (idag): har överlevt utan data från 8.15-17.00, starkt jobbat! sjukt lång blev ju dagen då såklart också. på hålet tjockade jag och frida i gasellen, sen drog vi med några runt. efter skolan skynda jag mig hem, as pepp på min första danslektion och på glatt humör. men vafan kan man begära. itt att få vara glad och lycklig iaf. skitsamma. dansen gick helt ok, men hade varit roligare om jag itt hade ont i halsen som fnnn (pågrund av att jag var tvungen att öppna käftennnnn) och varit på det där glada humöret, därpå huvudverk också.
nu är jag på sämst humör och känner mig väldigt ensam.. så ska krypa ner under täcket själv nu, vilket suger.
pusspåstjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0