året -09

jag har tråkigt på svenskalektionen, så jag gör en lista för att göra allt mkt roligare. öh?!

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? till och från, men det har väl varit bra
Bättre än förra året? ja, jo, det tycker jag
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio: rätt mkt
Har du flyttat under år nollnio? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? haha, väldans många
Isåfall vilken? för många för att jag ska orka skriva upp dom

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit ? prima, fina, den har varit på topp
Har du strulat med någon? japp
Har du varit kär? yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? jo
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? nix
Har någon i din släkt avlidit? ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? jadå, stackars broder lille
Har du varit i slagsmål? njä

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja
Isåfall vad? det är min ensak
Har du skämt ut dig? det gör jag jämt, haha
Har du gjort något dumt mot en vän? jo
Har en vän gjort något dumt mot dig? japp

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? kungsfågeln
Har någon varit elak mot dig på skolan? nej
Hatar du någon på din skola? ja
Har du gjort något framsteg? nä
Har du haft alla rätt på ett prov? nej, tyvärr trorja itt det

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? jajamen
Har du förlorat en vän? ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? nä?
Har du ljugit för en bästavän? venne, kanske om nå oviktigt
Har du haft en relation med en vän? njä, vi är itt så bra vänner längre
Har du många killkompisar? sådär, men itt som jag umgås med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0