fångad av en stormvind

hejsan!
jag svär, luleå är fångad av en stormvind. helt sjukt vad det stormar ute. ändå envisades jag och några till från klassen på vårat hål att dra till max och käka. vi överlevde, men nu ser jag ut som ett mongo. usch, vill bara hem och duscha, platta håret och sminka mig. håret är fettigt och lockigt och sminket är typ borta. blöh! men vad gör man? vi bor ju förfan i norrbotten. höhö!
right now sitter jag med frida och erika och chillar. vi har svenska, fast vår lärare har itt så stor koll. denna dag har varit rent av värdelös och jag har varit på dåligt humör hela dagen. vet itt om jag ska vara glad, sur elr ledsen. så jag är typ allt på samma gång. och nå bad i helgen verkar det itt heller bli av, så det blir väl en tråkig helg bara...
okej, detta börjar se ut som ett klagoinlägg. en sak är bra, och det är att mami kommer och hämtar mig från skolan då hon slutat. hade aldrig pallat gå in till stan en gång till i detta väder.
ha det kul din lilla filur!


såhär ser luleå ut, det blåser som fnnnnn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0