jag önskar att du fatta

hejsan!
dålig uppdatering och blablabla.
nytt år - en ny start på livet?
nja, vettefan.
ska ge det en chans iaf.
men första dagen på detta år (idag) drar jag ett streck över iaf.
jag ska bli en bättre människa.
ge allt en större chans.
ge skolan en större plats (plugga!).

nyårsafton firades med min jens iaf.
massa mys, vi tog det mest lugnt bara faktiskt.
det kändes som en bra start på det nya året.
fyverkerierna var fina, likaså jens.
nu är det itt alls länge kvar tills vi varit tsm ett år.
helt ofattbart, men jag är så lycklig med han.
så det gör mig verkligen glad (att han orkar med mig).
jag älskar dig!

idag har jag typ kollat film, kollat film och mer film.
haft tråkigt som ett as med andra ord.
och det gör mig deppig, blöh.
är fan itt trött på kvällarna längre heller.
så igår somnade jag kanske vid åtta tiden på morgonen.
hur kul tror ni det var?
låg typ och kolla in i väggen bara medans jens låg bredvid mig och sov sött.
aja..
imorgon vet jag itt vad som händer?
kanske gör jag klart historia redovisningen?
kanske gör jag kemi läxan?
kanske gör jag spanska läxan?
gud så jag hatar skolan.
itt ens på lovena får man bara vara ledig och ta det lugnt.
det gör mig sååå förbannad.
aja, elr så kanske jag umgås med vänner?
bli att sova längre blir det nog iaf att göra.
för jag lär itt somna på ett bra tag.
haha, kanske blir det att plugga inatt om itt annat?
okej, kanske itt... elr? får se.
men nu skriver jag bara en massa skit så...
tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0