ny bloggdesign

som ni ser så har jag en ny bloggdesign. det var först då jag hade sparat allt och shit som jag såg att den som gjort designen hade skrivit fett reklam för sin egen blogg osv. aja, skitsamma. detta får duga ett tag, för annars gillade jag designen väldigt mkt :)
hemma hos malin blev det att pyssla med sannis-bannanis och pettson. vi gjorde kattleksaker, haha. för dom ska tydligen skaffa sig en ny kisse :D yey! jag är nog lika glad över det som sanna trorja, haha! katter är så jävla söta och mysiga, tycker jag. deras förra katt hann itt ens bli stor, för han hann bli påkörd :'( usch, det var så hemskt. och han var en sån underbar katt, sanna och petter fick verkligen göra vad dom ville med han utan att han bet elr rev till dom. och ni vet ju hur småbarn kan vara med djur. men nu hoppas jag verkligen att det blir som planerna (att dom skaffar en katt) och att det är en snäll kisse.
nu har jag äntligen fyllt på mobilen också, btw. och jag har äntligen skrivit av alla kemi frågorna från facit nu. blö vad tråk. spanskan har jag itt hunnit med, så den tar jag imorgon elr på söndag.
strax ska jag sova, elr typ nu kanske. jag har så ont i huvet och sen är det nå skumt sen då jag var hos tandis idag, för min hals är svullen och gör as ont. tänkt om jag kvävs :o seriöst, jag är rädd, och det gör så jävla ont så jag kunde knappt äta. kanske itt tålde nå dom stoppa i min käft idag, haha. aja, och imorgon får jag äntligen sova ut på en fredag(okej, sova ut ska vi itt kalla det, men sova längre), för vi har nämnligen ingen spanish!!!!!!!! (y):D och på gympan blire klättring (?), så det blir nog en rätt chill dag imorgon, gr8! efter skolan ska jag antingen fara till malin och hjälpa henne städa och sedan vara med jens, elr följa med jens då han ska klippa sig och sedan att vi drar till malin och hjälper henne och sedan drar iväg till mig, elr att jag och jens drar på en g till mig. haha, det beror på mallsan.
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0