ny bloggdesign

inte världens finaste, men jag har den tills vidare.
igår somnade jag vid fyra och vaknade halv fyra idag, hehe. hojja, det är så jobbigt att itt kunna somna på kvällarna/nätterna, bara ligga och glo i mörkret..
sku vela dra och sola nån dag. mimmi?.. jag diggar verkligen itt att vara blekiiiis (även fast det är vinter). men hellst av allt sku jag vela dra utomlands och bli sommarbrun och leva livet ett tag. dröm!
haha, idag blir där nog att ligga i sängen bara faktiskt. typ plugga. jag ska verkligen försöka få bort så mkt som möjligt idag, för jag orkar itt med en massa plugg, bara tanken får mig deprimerad och less. så en hel vecka utan att tänka på sånt sku vara drömmen. så therese, idag kör du jäärnet! öh, ja...
idag ska vi käka hemmagjord pizza, det blir nog smaskigt (?). gillar egentligen itt pizza, men hemmagjord är itt samma sak.
vad kan jag mer säga? ja, det blir väl att ladda ner nån film senare också. jag är typ stornerladdaren nu för tiden, haha ;D
btw, det lever små människor i veronicas dator. mystiskt.
tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0