tidsfördriv

Sagt nej till ett samlag? - ja
Snott någons mobiltelefon? - nej
Varit medvetslös? - venne
Hånglat med nån riktigt ful? - nej
Hånglat med fler än 50 personer? - nej
Gjort nåt riktigt dumt? - ja
Gjort nåt du verkligen ångrar? - ja
Blivit full på ett släktkalas? - nej
Varit full i skolan? - nej
Blivit portad från en krog? - nej
Varit otrogen? - nej
Varit full på julafton? - nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? - ja
Slagit sönder en tv? - nej
Önskat att du var det motsatta könet? - nej
Varit gravid? - nej
Fått barn? - nej
Överdoserat? - nej
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt riktigt olagligt? - itt så farligt, nej
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? - nej
Fått din mamma att gråta? - ja
Blivit polisanmäld? - nej
Slagit ner någon? - ja
Slagit någon blodig? - venne
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över din bästa kompis? - nej
Skämts över dig själv? - ja
Ätit från en papperskorg? - nej

Senaste personer som..
Sov i din säng: jag

Såg dig gråta: mamma
Fick dig att gråta: mamma
Du delade en drink med: minns itt
Du gick på bio med: jens
Du gick på stan med: virre
Skällde på dig: mamma
Skickade ett e-mail till dig: face book säkert

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: ja

Bråkat med ditt husdjur: nej, bara varit sur på han
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: kanske itt galet, men ja

Varit i...
Usa:
nej
Norge: tror itt det, venne
Finland: ja
Kina: nej
Tyskland: nej

Extra stuff...
Tar du droger: nej

Dricker du: sällan
Vem är din bästa vän: alla är bra
Vad är du mest rädd för: hemlis
Vilka kläder sover du i: trosor
Vart vill du gifta dig: venne
Vem hatar du verkligen: venne riktigt
Varit kär: ja
Kör du bil: nej, men jag vill
Har du ett jobb: nej, men jag vill ha
Gillar du att ha folk omkring dig: ibland, ibland itt
Är du ett hälsofreak: nej


Stuffs...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
venne
Är du ensam nu: ja
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: olika
Vill du gifta dig: tror det
Vill du ha barn: ja

Favorit...
Rum i huset:
mitt
Typ av musik: olika
Parfym: min, vad den nu heter
Månad: juli typ
Sten: va?

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit:
ja
Köpt någonting: ja
Varit sjuk: nej
Sjungit: venne
Sagt "Jag Älskar Dig": ja
Velat säga till några att du älskar dem: ja
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kysst någon: ja

Senaste...
Låt du hörde: party in the usa

Film du såg: nån norsk värdelös film
Drink du köpte: cola
Mat du åt: varma mackisar

Har Jag:
Digitalkamera?
ja
Telefon på rummet? ja
Egen dator?  ja
Könssjukdom? nej
Husdjur? ja, en hund
Bra kompisar? ja
Tar du receptbelagda mediciner? ja, om det nu kan kallas för medicin
Varför då? därför
Vem vill du fika med just nu? alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0