vi lever idag, imorgon kanske inte kommer, och igår är bara ett minne

hejsan alla läsare!
en helt vanlig och tråkig dag på skolan idag då, förutom att jag slapp svenskan och historian för att jag sku till tandis. men egentligen hade jag hunnit gå på svenskan för att jag hade fel på tiden (jag trodde jag sku vara där 12.20, men egentligen sku jag vara där 13.20, så jag satt och väntade i en evighet kändes det som).
just nu sitter jag och skriver av facit på kemi läxan. och en sak för att ej förglömma, urban (min matte lärare) sa ''perfekt'' till mig idag :D haha, han är en surgubbe och gillar itt mig typ, så jag hade itt förväntat mig det. iaf så lät det som att min läxa såg perfekt ut *happy face*, för jag suuuger egentligen på matten. skitsamma, hos tandis gick det väl bra. inget nytt, bara ett början-på-hål som jag har haft hur länge som hellst nu. vill varken försvinna elr bli större, så det kanske blir så jag måste laga det iaf.
när mamma kommer hem ska jag till malin ett tag. då blire bus med barnen osv. imorgon kanske jag ska till malin och tjäna en slant efter skolan (damsuga och skura alla golv). får väl se hur det blir med den saken.
ikv ska jag försöka hinna göra klart kemi frågorna + göra spanska läxan (skriva om mitt liv typ).
ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0