summertimes

tja!
jag har haft det så himla kul ända sen torsdagen.
sena nätter med sköna människor.
på torsdagen var jag med klassen på storsand.
på kvällen var jag med veronica och hennes vänner.
och igår var jag hos sara och grillade gott.
igårkväll/natt var jag i stortsett med hela fucking 9a.
det var himlans kul att träffa alla och umgås.
önskar alla kvällar kunde vara lika roliga under sommaren.
men nej, ikväll orkar jag itt mer.
ikv blir det alltså bara att ta det lugnt, vila upp mig inför turkiet, packa osv.
jag är så jävla nervös inför flygandet, men det ska nog gå bra...
nä nu ska jag gå och käka frukost (steg upp för en timma sen, hehe..)
och vara med petter sötisen.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0