cause I'm in too deep, and I'm trying to keep, up above in my head, instead of going under

idag var det då biologiprov som sagt. provet var enkelt så jag hoppas jag iaf klarar det. blir överlycklig av ett g! somnade till typ femtioelva ggr på matten idag. ni vet när man somnar och vaknar i samma sekund av ett ryck. fett jobbigt! efter skolis drog jag en sväng på stan med josefine. köpte med mig hem ett snyggt acne linne (det sa klirr i kassan där alltså...) och ett par välbehövliga svarta jeans. dirr jag kom hem drog jag till malin och var barnvakt. så har myst och bråkat med sötisarna hela kvällen. just nu sitter jag och lyssnar på sum 41. dom har faktiskt endel grymma låtar. känner mig fortfarande sjuk, så skulle väldigt gärna vela bli frisk nu så jag orkar med skolan. har typ hur mkt som helst nu innan lovet. engelska redovisning, svenska redovisning, mku redovisning, kemi prov...missade säkert nå. och nu är det alltså nästan bara en vecka kvar, och jag har itt börjat med nå än. vill verkligen bara få slippa skolan nu och sovaaaaaa tills jag känner mig frisk och pigg igen. nä nu ska jag ta och testa mina nya kläder och sedan gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0