you've got to win or lose

igår käka vi tacos, spelade ''med andra ord'' medans vi tröck godis, sedan börja jag må dåligt som fan så då satt jag bara och skratta åt mina väldigt underliga vänner, haha! sedan såg vi en skräckis och efter det sov i våran gigantiska säng som täckte hela fannys rum. drog hem vid ett tiden idag. då jag hade duschat så drog jag med sanna, petter, malin och jonas till grisarna i stadsparken där ungarna åkte typ femtioelva gånger. sen drog vi och kollade på lägenheten dom ska flytta till (mest troligt!). efter det har jag bara hängt hos malin och spelat vuxenspel med sanna och petter, haha! imorgon blir det eventuellt att följa med dom till ormberget och åka. annars blir det då iaf att dra och träna med jens på morgonen och sedan vara med han hela dagen. och sen på onsdag kväll drar vi ju då somsagt till älskade stugan och bara jävla mår gott och har det riktigt kul! vet itt riktigt när jag ska hinna med allt plugg. men det är ett bekymmer jag får ta sedan. typ. fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0