..but I thought you said summer is going to take the pain away

hemma igen. är typ väldigt mkt borta denna sommar känns det som. iaf så kom jag hem väldigt sent från stugan igår (idag), klockan 00.30. så blev bara att gå och sova på dirren. och idag vet jag ej vad som händer, om det händer nå alls, för alla bara jobbar eller är bortresta. men på torsdag blir det häng med brudarna iaf! blir ensam hemma i veckan också, eventuellt redan imorgon. skönt!! kan ju dra en snabb sumering om vad som hänt i stugan; båtturer, sova i husvagn, fisketävling i pjesker, bus med martina och felicia och sen har det varit svinbra väder. så gissa vad....jo, jag har bränt mig....igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0