baby I´m so sorry I was blind

i helgen har jag varit med jens i stort sätt hela tiden. på lördagen så utförde jag och några till vårat projekt som vi gjorde inom kursen projekt och företagande. detta projekt var en innebandyturnering. så satt på hälsans från klockan 16-23.30. nådigt jävla trött och less jag var efter det. cyklade hem till jens då, hurtigt! var hos min syster igår också och busade ett tag med sanna och petter. annars har vi itt gjort så mkt i helgen, bara tagit det lugnt helt enkelt. sjukt behövligt alltså! snart ska jag tbx till skolan. ska ha betygssnack i dansen sen har jag aldrig mer dans = lycklig tjej! ids jag så går jag och köper en tisha på monki, för presentkortet jag fick av flickorna i present, efter dansen. sen blir det att dra hem och käka och sedan plugga gärnet. mitt mål är att göra klart etologirapporten och kika lite på matten. matten känns det dock som att jag kommer skita i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0