I read you like a letter

idag har jag varit skitduktig!!! gjorde bort alla mina engelskainlämningar (= två stycken) bara nån timma. intensivt, hehe! började även på min biologiinlämning. iaf så drog jag till min syster sedan eftersom jag sakna mina gullisar alldeles för mkt för att orka sitta hemma och vara sjuk. imorgon ska jag och jens dra till min syster igen, för då kommer jenny och co och då får jag träffa martiiiipartiiiii och felicia :D småbarn gör mig fan lycklig! haha, åååååååååh jag vill också ha :(:(:(:( varför har jag itt nå jobb och egen lägenhet? haha, hoppas itt jens läser detta nu för då lär han skita på sig, få panik och sedan ringa mig och typ dö, hahahaha ;D
här är iaf min checklista över alla skolarbeten jag har kvar innan skolavslutningen:
MKU – inlämning

biologi – inlämning och redovisning om etologi

matte – np i D-kursen

engelska – inlämning brev, inlämning om sverige, np-prata, np-hörförståelse, np-skriva och np-läsa

svenska – läsa ut bok och inlämning

ARL – innebandyturnering, loggbok och rapport

fysik – prov

kemi – prov

idrott – stadsmaran, inlämning och frågor
dans - inlämning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0