lista

Vad oroar du dig för just nu? för hur jag ska orka med dom sista veckorna i skolan
Vad hatar du just nu? skolan
Favoritställe att vara på? beror på, men gillar att vara i stugan
Var skulle du vilja resa? till massa ställen! ett varmt och fint ställe iaf
Skulle du vilja vara en pirat? nej
Vilka låtar sjunger du på i duschen? ingen
Gillar du din boendesituation? nej, skulle mer än gärna vela flytta hemifrån
Hur många tv-apparater finns i ditt hem? tre eller fler
Vem är din mest högljudda vän? haha, sara
Vilken låt vill du ska bli spelad på din begravning? har jag itt funderat över
Vad är det första du tänker på när du vaknar? ''FFFFAAAAANNNNN!!!!!''
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? haha, nej emma, tyvärr ;)
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? tror itt det
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? ja, hehe
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? det hoppas jag
Har du någonsin pussat någon som varit hög? nej
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? säkert, men kommer itt på nå nu
Vem är den största idioten du känner? ..
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? blivit glad och bett han komma in
Hatar du någon just nu? typ
Vem tog senast på din rumpa? haha, jens
Har du syskon som är äldre än 21? ja, min syster är 30
Hur fick du ditt senaste blåmärke? ingen aning
Saknar du någon just nu? alltid
Är du längre än de flesta i din ålder? nej
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? nej
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? jag hade blivit så jävla ledsen och besviken
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? ja
Känner du någon som är oskuld? ja
När gapskrattade du senast? imorse
Brukar du tänka innan du talar? när jag är sur så tänker jag itt alls, men annars tänker jag nog innan
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? absolut
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? typ
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? typ itt, beror väl på om det är helg eller itt också
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? nej, det är mitt val vem jag träffar
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? haha, tror itt det
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? så jävla sant!
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? nej
Om du kunde välja att någon skulle ”försvinna”, skulle du? önska att personen for långt bort ifrån mig iaf
Pratar du ofta? varje dag
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? hemma hos jens, på bussen ochpå skolan
Vad är det bästa som händer dig idag? absolut ingenting vad jag vet
Vem har du umgåtts med idag? ingen
Är du en elak person? tycker jag itt
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? utlandsresa
Finns det någon person du har något otalat med? ja
Vad lyssnar du på just nu? surr i klassrummet
Tror du att andra människor tycker illa om dig? säkert nån
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? få panik och springa för livet
Är du lycklig? jag vet itt
Vem skrek du senast på och varför? jens, för att han är trög ibland ;) haha
När grät du senast? nån vecka sen
Vem kramade du senast? jens
Är du rädd för mörker? ibland
Vad drack du senast? cola
Tror du att två ex kan vara vänner? det beror hela på hur det tog slut och så
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? tror faktiskt itt det
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? sommarlov och pengar
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? absolut!
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? mAriA therese lundmArk, 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0