presenter och annat

av mina päron fick jag 5000kr, sminkning på make up store, rakapparat och jeans. av min syster fick jag body lotion, linne och bh. av mina vänner fick jag presentkort på monki, ansiktsmask, vin, ett glas, två nagelack, två örhängen och en cider på krogen. av mormor och morfar fick jag 500kr. av maggan och åke fick jag ett armband och blommor. av jens föräldrar och syster fick jag presentkort på gina. och slutligen av jens fick jag presentkort på gina och lunchbuffe på walle. tack så mkt alla fina! ♥ igår så bjöd jag på middag till brudarna. chillade hela kvällen. sen på kvällen drog jag, sara och virre till cafélino. träffade några där som vi var med hela kvällen och hade det kul. idag ringede fanny och tvinga upp mig ur sängen. så vi har varit förbi myrorna i hopp om att hitta en större modell av en jeansjacka utan resultat. hittade dock ett jätte sött linne på h&m. ikv blir det häng med emma och fanny. då blir det att färga håret och sedan möjligtvis utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0