visste du..

att jag vill - ha sommarlov nu!!!

att min senaste kyss - var en snabb hejdå puss :(
att jag pratar - gärna itt inför mkt folk
att jag inte gillar - falska människor och skolan
att min första riktiga kyss - var jättemysig
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - enligt mig väldigt fint, men ändå jobbigt ibland
att jag gillar att - vara med mina vänner och min pojkvän
att jag alltid kommer att vara - envis
att sist jag grät var - i jens famn
att min mobiltelefon är - cp i huvve
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara dö typ, haha
att innan jag går och lägger mig - kramar jag jens godnatt eller pratar i telefon
att jag just nu tänker på - piz and löööööv, längtar!!
att ikväll ska jag - som planerna ser ut plugga, kan hända att jag går och lägger mig ist
att imorgon kommer jag - göra np i hör- och läsförståelse i engelska b och sen hem och plugga
att jag hoppas på - att sommaren blir varm och asbra med massa minnen
att jag verkligen vill - gå ut gymnasiet, skaffa egen lägenhet med jens, skaffa jobb, åka utomlands, få körkort, skaffa bil....blabla, listan är lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0