sommarlovet är nu slut mina vänner

Tjabilidabba!
Ja som sagt - i fredags kom Jens hit på kvällen, sen har han varit här hela helgen. Har varit massa mys och så, förutom igår då vi var på prommis - Jag, Jens och mamma käkade fyra små rätter till middag, sen efter maten drog jag och Jens ut på en prommis. Så kom jag på att vi kunde gå en sväng förbi Malin (hon bor på hertz och jag på lövskatan, därför en bra bit), så jag skicka ett sms och fråga om dom var hemma men fick inget svar. Men så gick vi iaf, och då vi nästan var hos henne så får jag ett sms: ''Vi är inte hemma.'' Fatta less jag blev, för jag mådde så jävla illa att jag trodde att jag sku dö så jag orkade knappt gå + att jag hade hunne få skavsår på fötterna också. Gah Malinnnnnnnnnnnn! (Haha, hoppas ni antecknar ;)) Nämen, då vi väl kom hem igen slängde jag mig bara i sängen och dog för ett tag, för jag ville typ bara spy. Men sen gick de över. Annars har de väl itt hänt så mkt spec. Elr Mimmi och Josefine kom förbi i lördags (?) och våldgästa ett tag. Fick tre armband av Josse från turk :D
Ja, som sagt så drog Jens hem idag. Så då han drog ringde jag Virre på en g och drog med henne till Maouliiiiii (som jag kalla henne då jag itt kunde prata, typ ;D haha). Där blev de bus med Sannis och lite med Pettson :') Sen drog jag och Virre hem till henne. Sen drog vi till mig, då bidde de att vi gjorde en kladdkaka med marabou i och ciwi åvanpå, riktigt gott :) Sen har vi chillat på en del också.
Nu ska jag bara chillllllllllllllllllla! För imorgon börjar skolan, och jag är typ så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär lervös, elr kommer iaf att vara de imorgon på morgonen :( maha. Tur har jag ju som slipper dra dit själv iaf :) Men de suger att vi får veta klasserna först imorgon -.- Annars hade de ju fan itt varit lika nervigt... Jaja, chilla vare på schemat nu.
Bye, och lycka till alla på skolan imorgon! ;)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0