lönen har kommit

http://www.nattklubbsparty.devote.se/  -  dit bire nog att dra med nå gäng.
Idag var jag med Amanda efter skolan. Vi följde först med Elin till tandläkaren (höhö), sen gick på stan (pytte)lite. Sedan tog vi bussen till björx. Där har vi inhandlat godis, spelat tennis och varit ut en sväng med Xindy. Skulle gå med henne till agility barnan, men då vare redan några hundar där... Sen kom mamma och hämta mig iaf.
Nu sitter jag och slöar med godis, och så försöker jag få igång trådlöst internet på min skoldata, men de går itt nå bra. Men Emma sku snart logga in på msn och förklara hur man gör :) Om hon nu itt glömde de... haha ;)
Idag kom min lön också från sommarjobbet :D Så tidigast imorgon kan jag hämta ut den, men de tar jag nog nån annan dag iaf. YEY!
Bye! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Undra hur länge den kommer räcka... (Host, host)



;)

2009-08-28 @ 15:34:47
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0