de här suger

Super (y).. NOT!
Jag kan itt somna.
Och om ungefär 6h ska jag vara inne i stan.
De här suger, men jag skiter nog i att ens försöka i att somna nu.
För jag blir bara stressad av att jag itt kan somna.
Och då gåre ju så fan heller itt somna.
Gör heller itt saken bättre att de itt är nån kul inne på msn att snacka med.
Jag visste att de sku blir såhär.
Men imorgon lär jag ju somna bra iaf, om jag nu itt deckar efter jobbet imorgon.
Jaja, ska ligga och glo tv nu och ha träkigast ever...
Eller så smsar jag Veronica och kollar om hon är vaken.
För hon funderade på att vaka, eftersom hon sku iväg så tidigt imorgon.
Äh, orkar nog itt.
Mina ögon håller på att torka sönder känns de just nu som.
Jag har bara en sak att säga, jag kommer vara död på jobbet imorgon.
Kan ju kanske passa på att berätta att jag längtar till helgen.
Då har en vecka av arbetet gjorts.
Jag är itt hemma ensam längre.
På tosdag äre rix fm festival.
På fredag drar jag till maggan och åkes stuga och sover över.
Enligt åke så ska jag tydligen övningsköra på fredag också, får se om jag vågar med de då.
På lördag ska vi på midda hos mormor och morfar.
Sen ska jag hinna med att fixa mig innan jag drar till luleå kalaset med bästus.
De blir nog super.
Påtal om de kom jag just på en sysselsättning jag kan underhålla mig med ett tag.
Nämligen att kolla vad de är för artister på rix fm festival och lk.
Har itt så jätte stor koll på de.
Jaja, förlåt för de här inlägget.

(hade itt nå bättre för mig helt enkelt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0