hata feriejobb

Tja!
Gissa om jag var lite trött då jag drog till jobbet idag :o Efter att itt ha sovit nå alls så begav jag mig iaf och mötte upp Sara och Fanny som jag for med dit. Hann även med att möta på Frida och skrämma henne lite ;) Iaf väl framme så fick vi varsinn väst och ett par handskar, sen gick vi till ett dagis som vi varit och fixat på hela dagen. Jag säger bara fyfaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar parkarbete..... Till nästa år ska jag då fan se till att fixa ett ''riktigt'' jobb, kanske ska fråga om jag kan få vara solflicka på mammas jobb. De verkar ju fett chill + att jag praoade där i åttan, så endel personal känner ju till mig typ. Jaja, bara tänka att nu äre bara 14 dagar kvar av skiten. Men fyhelvette vad jag har kramp i mina ben nu :(
Efter jobbet drog jag på dirren hem och bara slängde av mig kläderna och tog mig en svalkande dusch, fyfan va skönt de var :) Efter de kom Jens hit. Jag sku bjuda han på midda, men de visade sig att jag itt hade nå som räckte till två personer hemma. Så de fick bli att gå till coop och handla, där mötte vi på min syster också :) Blev slutligen att vi käka hamburgare iaf. Följde just med han en bit hem, så kom typ just in. Ska snart börja fundera på jon-blund. Skit jävulens trött nu asså :o
Jaja, bara tagga inför ännu en till förjävlig dag imorgon på äckel dagisgården...
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0